piątek, 21 sierpnia 2009

Promocja miast i regionów - czyli sierpniowe spotkanie Poznań PR

4 sierpnia odbyło się spotkanie z cyklu Poznań PR. Dyskutowaliśmy na temat promocji miast i marketingu miejsc. W swoim wystąpieniu mówiłem m.in. o tym, jaki wizerunek medialny ma Poznań oraz jak wypada w porównaniu z innymi miastami. Zwróciłem uwagę na te elementy i tematy, które najbardziej interesują media w kontekście regionów.
Podstawą prezentacji były opublikowane już raporty PRESS-SERVICE Monitoring Mediów na temat wizerunku miast: Rzeszowa, Szczecina, Krakowa i Gdańska. Jednoznacznie można stwierdzić, że o największych polskich aglomeracjach (choć jest to typowe również dla dużych miast na całym świecie) media donoszą najczęściej w kontekście sportu. Jest on w ogóle dla wielu miejsc głównym nośnikiem wizerunkowego przekazu. Poniżej prezentacja, w której jest mowa również o innych elementach istotnych z punktu widzenia promocji miast oraz wykorzystaniu informacji, w tym przede wszystkim wyników monitoringu mediów, w bieżącej pracy osób zajmujących się budowaniem wizerunku miast, regionów, czy wszelkich innych instytucji i przedsiębiorstw.

Brak komentarzy:

TOP MARKA - najsilniejsze marki na tle polskiego krajobrazu medialnego

Marki i firmy chcą wiedzieć jak są postrzegane przez konsumentów. Doskonale wiemy, że wizerunek kreowany przez media w dłuższej perspekt...