Z najnowszym magazynem PRESS, pojawił się oczekiwany przez wielu dodatek Top Marka. To już czwarta edycja tego badania przeprowadzonego przez reprezentowaną przeze mnie agencję PRESS-SERVICE Monitoring Mediów wspólnie z wydawcą wspomnianego tytułu.
Tym razem analizie poddano 12 najbardziej medialnych branż i sektorów polskiej gospodarki. W Top Marce znajdziemy ocenę aktywności medialnej takich rynków jak: motoryzacja, telewizja, energetyka, bankowość, telekomunikacja, ubezpieczenia, sieci handlowe, radio, telefony GSM, artykuły spożywcze, kosmetyki oraz producenci IT. Zapraszam do lektury, bo poza wynikami pracy analityków PRESS-SERVICE, artykułami dziennikarzy Press'a również wypowiedzi przedstawicieli liderów medialnych wszystkich z powyższych kategorii tematycznych.
W kolejnym wątku "PRasa działa!" załączę jeszcze mój wstęp do bieżącej Top Marki.
poniedziałek, 3 października 2011
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
Koniec z iluzją AVE. W obronie decyzji i budżetów
Po kilku latach absencji w tworzeniu wpisów na moim blogu - swoją aktywność przeniosłem na LinkedIn - postanowiłem przerwać to milczenie. To...
-
Po kilku latach absencji w tworzeniu wpisów na moim blogu - swoją aktywność przeniosłem na LinkedIn - postanowiłem przerwać to milczenie. To...
-
Po raz piaty na łamach październikowego wydania miesięcznika "Press" prezentujemy wyniki badania Top Marka. To wspólny projekt...
-
Wg danych ComScore ruch na portalach społecznościowych coraz silniej jest generowany przez urządzenia mobilne. Do tego dochodzi coraz więks...
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz